Reklamacje | Zwroty | Problem z zamówieniem

Jak postępować ze zwrotami oraz reklamacjami

ZWROT

W ciągu 30 dni możesz zwrócić nam nie używany towar.

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, wybierz jedną z poniższych opcji: Zwrot towaru - Wycofanie
  • Starannie zapakuj przesyłkę i wyślij ją wraz z formularzem zwrotu przez wybranego przewoźnika na adres: Textilomanie sro, Zawoja 708, 34-222 Zawoja
  • Kwotę za zwrócony towar zwrócimy na Twoje konto bankowe w ciągu 7 dni od otrzymania towaru do magazynu.

REKLAMACJA

Czy coś jest nie tak z zamówieniem? Wybierz jedną z opcji:

  • Czy w zamówieniu brakowało produktów? Wybierz:  Zamówienie bylo niekomletne.
  • Czy jest inny problem z towarem? Wybierz: Reklamacja

Poczekaj na rozwiązanie Twojej prośby.

Propozycję załatwienia reklamacji otrzymasz zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych . Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej zgłoszenia.