Jak postępować ze zwrotami/reklamacjami

Jak postępować ze zwrotami/reklamacjami

ZWROT

W ciągu 30 dni możesz zwrócić nam nieużywany towar.

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, wybierz w powyższych opcjach: Zwrot towaru - Wycofanie
  • Starannie zapakuj przesyłkę i wyślij ją wraz z formularzem zwrotu przez wybranego przewoźnika na adres: Textilomanie sro, Velké Dráhy 74e, 664 61 Opatovice
  • Kwotę za zwrócony towar zwrócimy na Twoje konto bankowe w ciągu 7 dni od otrzymania towaru do magazynu.

W ramach uproszczenia procesu istnieje możliwość skorzystania z transportu przez zakontraktowanych przewoźników . Nie można stosować do łóżek, pudełek i przesyłek wieloelementowych.

Maksymalne parametry nadawanych przesyłek:

  • Parcelshop - maksymalna waga 15 kg i najdłuższy wymiar maksymalnie 100cm
  • Usługi kurierskie - maksymalna waga 40kg i obwód patrz poniżej:

Rysunek 1

REKLAMACJA

  • Czy coś jest nie tak z zamówieniem? Jeśli chcesz reklamować towar, wybierz jedną z poniższych opcji:
    • Towar przybył uszkodzony, proszę wybrać powyżej: Towar przybył uszkodzony
    • Twoje zamówienie nie było kompletne, proszę wybrać w opcjach: Zamówienie nie było kompletne
    • Jeśli chcesz reklamować produkt z innego powodu, wybierz: Reklamacje
  • Poczekaj na propozycję rozwiązania Twojej reklamacji.

Propozycję rozwiązania reklamacji otrzymasz zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej zgłoszenia.